Silvermagistern
Simskoleavslutning, helsingörsresa och ölandspackande. Lördag. Fortsätt läsa Silvermagistern
Simskoleavslutning, helsingörsresa och ölandspackande. Lördag. Fortsätt läsa Silvermagistern
Jag gillar födelsedagar. Den här grusas dock av att Olle fattas och internet fortfarande är dött. Men. Jag har simmat, vi har bakat och fikat och till kvällen bjuds entrecote med hemgjort kryddsmör och klyftpotatis. Lite presenter och ett glas vin på det låter helt okej i mina öron. Fortsätt läsa Bra dag
I dag firar vi Mannen med kärlek och socker. Fortsätt läsa Hjärtedag
Blommor till Kalle som klarade tandläkarbesöket galant. Blommor till Ville som härdade ut genom psykbrott med obehagligt vrålande. Blommor till mig som använde superkrafter till att på kort tid samla ihop oss alla och köra till simskolebussen, tandläkaren i Kävlinge, Netto, bolaget och Ica i Svalöv samt tillbaka till simskolebussen. Nu har jag arrangerat blommorna och fyllt diskmaskinen. Dubbel tre och soffan väntar. Det är inte mycket kvar av mig. Fortsätt läsa Jag är en superhjälte
Bipolär sjukdom möter tonår och autism. Liten kommer i kläm.Göm mig. Fortsätt läsa Helvetesmorgon
Kvällsmat lagad och uppäten. Tonårsutbrott avklarat. Nytt bråk mellan ungtupparna har just blossat upp. Det här internetlösa samhället är inget för oss. Supporten har äntligen fattat att de behöver skicka ut tekniker. Tekniker som inte hör av sig. Tekniker som troligen får betalas av oss. Räkningarna betalda med hjälp av mobilt bredband. Mer strul med försäkringsbolag och annat helvete. Ångesten ger mig andnöd. Kul jävla sommar det här. Fortsätt läsa Pissregn – jag vill till havet
…jag och vädret. Sommaren 2015 – sjukskriven i regn. Fortsätt läsa Vi matchar varandra
Jag klarar inte att huset är så fruktansvärt ostädat och äckligt. Jag klarar inte att sitta i telefonkö för att få fel svar.Jag klarar inte att barnen bara sitter och väntar på service. Jag klarar inte att betala räkningar. Värst av allt – jag klarar inte att vara snäll. Tar min hyperventilerande otrevlighet och lägger mig en stund. Fortsätt läsa Dålig dag
Med mensblödningar som bara ökar missar jag tillfällena till simning. Skickar Ville med simskolebussen och sätter mig på motionscykeln. Långtråkigt och plågsamt. Det är tur att jag i alla fall är så snygg. Fortsätt läsa Halvvägs
Nu har jag varit på bio i Lund med Stor och Liten. Filmen var hästlängder bättre än jag förväntat mig. Många goda skratt och full fart. Den hade tom nästan en handling. Klart värd besväret. Fortsätt läsa Myrmannen