Måste ta det lugnt
Med hjälp av Sobril (och min förra psykiaters ord ekande i skallen) lyckades jag komma ner i varv och till sist somna. I dag har jag huvudvärk, men jag känner att motorn burrar i bröstet. Det gör att jag väljer att stanna hemma i kväll. Jag är bjuden på julbord med mina förskolekollegor, men får snällt ta det lugnt i stället. Kvällen innehåller alltför många triggande element – många människor att förhålla sig till, mycket ljud, dofter, synintryck. Allt sådant som kan få motorns brummande att börja vråla och dra iväg mig i virvlande vindar. Och hur lockande vindarna än … Fortsätt läsa Måste ta det lugnt
