Får knappt fingrarna till tangenterna. Matt.

Oj, den här dagen. Jag lyckades handla, sedan var det fritt fall. Inte så mycket i måendet som i ork. All ork bara rann av mig där jag satt med frukosten i knät. Efter Bron var slut så nästan kräp jag fram till soffan och där blev jag liggande till efter två. Nu har jag hämtat småkillarna vid bussen och gjort mig en stor cappuccino. Kanske kan jag hålla mig vaken till kvällen. Kanske inte. Har beslutat att inte träna i dag heller, trots att jag gjorde extra uppehåll i går. När kroppen bara gråter, gäller det att lyssna. Fortsätt läsa Får knappt fingrarna till tangenterna. Matt.

Vardag igen

Lämnat Kalle i skolan. Jippi!! Det är verkligen gött att han har sovmorgon på måndagar – det ökar chansen att han kommer iväg. Passade på att handla. Vi var ju borta förra veckan så kylskåpen började vara tomma. Nu har jag fyllt på för en bit över tusen pix och räknar med att handla igen på fredag. Det är dyrt med stor familj och stormarknadsfobi… Nu har jag fixat frukost och ska luta mig tillbaka och titta på Bron. Redo att sova på soffan, men det får vänta till efter frukosten åtminstone. Fortsätt läsa Vardag igen

Här ligger jag och är ledsen över att Klas Ingesson är död

Den här dagen har varit en lisa för min trötta själ. Vackra färger och mönster, gott kaffe och doftljus. Lugn, ro och med tanke på morgondagens skolstart, få konflikter. Ledig från träningen, ledig från sociala leenden, ledig från stress och måsten. Nu ligger jag i sängen och lyssnar på berättelsen om en makalös öschötte. Måndagen kan vänta några timmar till. Fortsätt läsa Här ligger jag och är ledsen över att Klas Ingesson är död