Torsdag hos morfar

Efter en tuff natt vaknade jag med gräslig huvudvärk. Det blev visst för mycket vin i går kväll… Den planerade turen till simhallen sköts upp och i stället gick vi till lokalen där pappa ställer ut akvareller i helgen. Sedan promenerade vi till stan och pappa köpte lunch till oss. Vidare hem för att äta smarrig räksallad och Subway-baguetter. Nu pausar vi framför våra skärmar innan vi kör till badet. Vi har det bra. Fortsätt läsa Torsdag hos morfar

Det räcker nu

Som jag längtar efter att skriva ett glatt inlägg där jag kan berätta att jag mår bra, killarna har det fint och livet leker. Men icke. Den här söndagen blev ännu en dag i moll och tårar. Jag är jättekänslig och pallar inget. Så fort någon ser surt på mig (och det händer ju) eller missar att göra något jag bett om kommer tårarna. Tårarna och ångesten. Som en jävla ångvält kör den rakt över mig och lämnar mig i en pöl på golvet. Det räcker nu. På tisdag ska jag köra till Västervik med barnen. I morgon ska jag … Fortsätt läsa Det räcker nu