Torsdag hos morfar
Efter en tuff natt vaknade jag med gräslig huvudvärk. Det blev visst för mycket vin i går kväll… Den planerade turen till simhallen sköts upp och i stället gick vi till lokalen där pappa ställer ut akvareller i helgen. Sedan promenerade vi till stan och pappa köpte lunch till oss. Vidare hem för att äta smarrig räksallad och Subway-baguetter. Nu pausar vi framför våra skärmar innan vi kör till badet. Vi har det bra. Fortsätt läsa Torsdag hos morfar
