Vi bor i alla fall vackert
Efter en fruktansvärt jobbig dag körde vi till Center syd för att köpa syrsor till Tarantino. Syrsorna var slut men Ville hittade lite kläder. Kvällsmat blev burgare i bilen. Nu hoppas jag på en stillsam kväll, men gör mig inga illusioner. Fortsätt läsa Vi bor i alla fall vackert
