Torsdag morgon
Hrmpf. I går kväll kändes det som om förkylningen var på utgående. Tänkte att jag skulle kunna träna igen i dag. Men icke. Halsen är raspigt ond och astman är tuff. Blärk. Så jag får vända på tankarna. I stället för att tycka synd om mig själv ska jag njuta av att krypa ner under täcket framför TV:n med min frukost. Men jag måste röra mig bland folk lite, så i eftermiddag blir det shoppingrunda i Svalöv (= blomsteraffären och ICA). Det börjar bli kallt att vänta barbent i bilen på skolbussen… Fortsätt läsa Torsdag morgon
