Hoppa till innehåll

Solpuss – bortom molnen

Bipolär blogg med många ord, en hel del bilder och mycket kärlek

  • Home
  • Om Lina
  • Kontakta mig
  • minnen
  • bipolär
Lämna en kommentar

Tack för nu

10 juli, 2015 bortommolnen

Efter en finfin kväll med havet som sällskap säger vi tack för den här resan. Fortsätt läsa Tack för nu

Lämna en kommentar

Mot Helsinki

8 juli, 2015 bortommolnen

Fortsätt läsa Mot Helsinki

Lämna en kommentar

Dyraste kaffet ever

8 juli, 2015 bortommolnen

Men gott är det. Om ett par timmar får vi krama barn igen. Först lite mys på stan. Fortsätt läsa Dyraste kaffet ever

Lämna en kommentar

Kajplats 104

7 juli, 2015 bortommolnen

Vin, hallon, korsord, den här staden. Kärlek. Fortsätt läsa Kajplats 104

Lämna en kommentar

Årets bästa tisdag?

7 juli, 2015 bortommolnen

Att sitta mittemot Sten vid ett fönsterbord och äta hotellfrukost. Att sitta där med en helt underbar måndag bakom oss och ett fritt dygn framför oss. Att sedan se två fantastiska utställningar på Fotografiska, nöta på fötterna, äta sen lunch och köpa hallon på torget. I den här staden. Det är livskvalitet. Fortsätt läsa Årets bästa tisdag?

Lämna en kommentar

Mätt och glad

6 juli, 2015 bortommolnen

Som synes går det ingen nöd på mig. Fortsätt läsa Mätt och glad

Lämna en kommentar

Lunch with a view

6 juli, 2015 bortommolnen

Utsikten från vårt hotellrum på sjätte våningen. Regnet är envist, men vad gör väl det oss. Fortsätt läsa Lunch with a view

Lämna en kommentar

Håller tummarna

6 juli, 2015 bortommolnen

Nu sitter vi på tåget. Hoppas jag får åka med hela vägen trots id-brist. Har just betalat 24 kr för en tepåse, en mugg och hett vatten. En deciliter vatten mindre hade kostat 5 kr mindre. Hej hopp, det är dyrt att semestra. Fortsätt läsa Håller tummarna

3 kommentarer

Tack för en fin dejt

5 juli, 2015 bortommolnen

Fika med världens härligaste Ulrika och hennes ljuvliga dotter och dotterson. Fortsätt läsa Tack för en fin dejt

Lämna en kommentar

Trött men äntligen lite glad

4 juli, 2015 bortommolnen

  Det gick att spela Skyrim i en kvart, sedan fick datorn värmespunk. Nu sitter jag med färg i håret och ser fram emot en kall dusch. Fortsätt läsa Trött men äntligen lite glad

Inläggsnavigering

Äldre inlägg
Nyare inlägg
  • Facebook
Blogg på WordPress.com.
Solpuss – bortom molnen
Blogg på WordPress.com.
  • Prenumerera Prenumererad
    • Solpuss - bortom molnen
    • Har du redan ett WordPress.com-konto? Logga in nu.
    • Solpuss - bortom molnen
    • Prenumerera Prenumererad
    • Registrera
    • Logga in
    • Rapportera detta innehåll
    • Visa webbplats i Läsare
    • Hantera prenumerationer
    • Minimera detta fält

Laddar in kommentarer …