Tack för nu
Efter en finfin kväll med havet som sällskap säger vi tack för den här resan. Fortsätt läsa Tack för nu
Efter en finfin kväll med havet som sällskap säger vi tack för den här resan. Fortsätt läsa Tack för nu
Men gott är det. Om ett par timmar får vi krama barn igen. Först lite mys på stan. Fortsätt läsa Dyraste kaffet ever
Vin, hallon, korsord, den här staden. Kärlek. Fortsätt läsa Kajplats 104
Att sitta mittemot Sten vid ett fönsterbord och äta hotellfrukost. Att sitta där med en helt underbar måndag bakom oss och ett fritt dygn framför oss. Att sedan se två fantastiska utställningar på Fotografiska, nöta på fötterna, äta sen lunch och köpa hallon på torget. I den här staden. Det är livskvalitet. Fortsätt läsa Årets bästa tisdag?
Som synes går det ingen nöd på mig. Fortsätt läsa Mätt och glad
Utsikten från vårt hotellrum på sjätte våningen. Regnet är envist, men vad gör väl det oss. Fortsätt läsa Lunch with a view
Nu sitter vi på tåget. Hoppas jag får åka med hela vägen trots id-brist. Har just betalat 24 kr för en tepåse, en mugg och hett vatten. En deciliter vatten mindre hade kostat 5 kr mindre. Hej hopp, det är dyrt att semestra. Fortsätt läsa Håller tummarna
Fika med världens härligaste Ulrika och hennes ljuvliga dotter och dotterson. Fortsätt läsa Tack för en fin dejt
Det gick att spela Skyrim i en kvart, sedan fick datorn värmespunk. Nu sitter jag med färg i håret och ser fram emot en kall dusch. Fortsätt läsa Trött men äntligen lite glad