Energitom
Jag har visst glömt att väcka Kalle i dag, men nu hör jag hans steg i trappan. Minns hur jag själv sov som tonåring, så jag ska inte klaga på honom. Själv sitter jag fortfarande i morgonrocken med ljusen tända och väntar på energi. Men det kommer ingen energi, det kommer bara mer och mer ångest. Ångest över…livet? Jag vet inte. Ångesten kommer så fort jag lyckas slappna av och den kommer så fort jag blir det minsta lilla stressad. Svårt att ligga på lagomnivå hela tiden. Just nu är jag paralyserad av oro inför att det ska komma en … Fortsätt läsa Energitom
